承诺


我不会给你任何承诺, 让时间证明一切

曾几何时....
你告诉我你很爱他
曾几何时....
你告诉我你想和他到永远

好一个曾几何时....

因为一个曾经....
我再也不相信承诺

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

爱是种责任,不是感觉

承诺

如果没有把握

就不要说得那么伟大

4 comments:

Anonymous said...

BUNBUN! xD

SongKeat said...

曾经有个好又告诉我
他说:“因为做不到,所以说得特别肯定,特别有信心”。
听了还觉得满有意识的。

Yvonne said...

errr... dono ler...
i prefer guys don promise anything la..
because ho...
I'll be like FREAKING hurt when you breaks your promise lor...

Anonymous said...

xD

luckily i dont usually make long term promise.. besides, the quote part is MINE!!copyright woi~~ pay $5 per word, thanks!